Sunday, September 20, 2009

SALAM AIDILFITRI

SELAMAT AIDILFITRI 2009

hari ini hari raya pertama,
macam biase aku ke rumah makcik aku di datuk keramat
kat sane sangat meriah la,
boleh makan, dapat duit raye
and ramai orang..
meriahla jugak. . .

tapi,
minggu depan,
INSYALLAH,
aku akan pergi,
sekarang nie still x rase ape2.
hahaha.....
aku rase lame lagi ah nak tunggu 26 sept nie,
mb sbb da lame sangat menunggu nak fly.
tapi aku ade masalah accomodation ah,
aku xde rumah lagi,
maksudnya,
aku kene tumpang rumah senior la kat cne,
and Biro Perhubungan Awam
Malay Speaking Circle kate,
ktorg nnt smpi2 kene join prog keluarga angkat!!!
terangkat2 la aku nanti...hahaha

lagi satu,
duit MARA pwn x dapat lagi...hahaha
mb rabu nie kot pegi amik..
yeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
kaye la aku nampaknye...
wakakakaka...

1 comment:

  1. SELAMAT HARI RAYA... SELAMAT FLY... RAJIN2, SINGGAH DUBLIN NANTI..

    ReplyDelete